spex

ska man börja blogga mode kanske

xD haha nej fan.läste om fröken bloggare hanna westman. som mode bloggar. låter ganska kul att ha fler än 6 läsare om dagen. eftersom det känns så meningslöst att sitta och blogga som jag gör just nu när man vet att ingen läser den. så till dig som läser det här. känn dig speciell du är nog ganska ensam om det.

men imorn så har vis spex foto. vi ska vara istid. så jag har idag varit i staden och köpt teater smink och grejor. som vanligt så är det då jag som gör allt. det är trevligt. uppdaterar även lite bilder eftersom jag är så himla bra på det.

har även haft linneas halsduk på mig hela dagen idag. det är en sådan stor stickad som man typ vrider ett varv om ni förstår. riktigt snyggt. en tjejhalsduk dock men jag diggar den grovt. måste också påpeka hur snyggt jag tycker det är med jeansjacka. har då som sagt inga pengar att handla för men när jag får det ska en sådan absolut införskaffas.

hare gött. pusshaj. peace love and understanding<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0