lyckad studiedag!

vaknar runt 10.15 ska dansa med linnea så drar iväg ett sms. hon svarar att hon bara ska till tandläkarn. kommer på att just det fan. de ska jag också. men vette fan när. hoppar bara upp och klär på mig. sen går bort till morsan. då är klockan 10.31. ser på lappen att jag ska vara där 10.50. panik! kommer då på att jag kan ta bussen som går 34 från ekh-centrum. springer upp fort som fan och hämtar tandborsten. tar sedan löpet mot bussen. borstar tänderna i farten. 10.33 ser jag busshållsplatsen. och bussen! helvete! springer in nästan framför bussen och vinkar busschaufören ser mig och petar bort mot nästa busshållsplats. jag springer nästan jämnsides med bussen hela vägen bort. 15 meter från nästa busshållsplats åker buss helvetes skapet iväg. fan. står och är förbannad en stund. tar nästa buss som går 10.46. är då vad tandläkaren 10.55 panik löper in till tandläkarn bara för att mötas med en tjurig jävlasatkärring som visar mig på datorn att jag inte har någon tid försen dem 29onde. när jag säger att det står 23e på min lapp säger hon bara så jävla spydigt som möjligt "då tycker jag du tar med den lappen och visar den nästa gång du kommer hit" som om jag skulle av nån jävla anledning stå och ljuga för henne. helvetes jävla bajs bajs. nu ska jag iallafall till skolan och dansa lite med linnea. får la hoppas det går bra. hare gött. peace<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0