sin nombre

go kväll

titta precis klart på sin nombre. otroligt bra film. fast det gick inte så bra för mig att tanka ner den. jag hitta ingen med text och ljud så fick tanka ner en med text och en med ljud och sen spela båda samtidigt. vart lite bökigt i början att få det stämma för introt var inte riktigt likadant. men det vart bra sen.
idag iallafall sov jag alldeles för länge. sen drog jag in till stan och hämta ut mitt vackra moppekörkort. träffa dino och koffe en stund som skulle på bio. kolla avatar. fan va jag är sugen på den filmen. blir nog att se den. men imorn kommer gabbi störst bäst och vackrast hem till mig :S usch. funderar på att kasta ut morsan som typ kommer vara överdrivet jättepinsam. men jaja. bara bita ihop och var glad.
skola på torsda. usch
är även väldigt arg på oscar just nu...
hare gött. peace lova and understanding<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0