nått konstigt på engelska

godagens

eller godkväll. eller natt. klockan är typ tre. har precis kollat de två sista avsnitten av prison break säsong 2. bästa serien någonsin. har nördat igenom alla 22 avsnitt nu på typ tre dar. det blir ca. 15 timmar. helt okej. inte gjort så mycket annat d.v.s. jag och brorsan fick boxen i julklapp
har precis skördat på farmville också då. jag fattar inte riktigt att ett spel som går ut på att man har en farm kan bli världens mest spelade online spel. helt sjukt om man tänker efter. jaja. är lite trött ifall ni ursäktar.
kom att tänka på en sak (därav rubriken) nästan alla som bloggar har nån slags typ konstig engelsk fras som rukbrik till alla inlägg som oftast inte har något med inlägget alls att göra. finns det någon egentlig anledning till det eller gör alla det bara för att alla andra gör de. bara undra. men nu ska jag börja fundera på att sova. hittade niklas plånbok! kul. den låg här vid datorn. han glömde visst den. men iallafall. imorn ska jag träffa gabbi :D<33 min otroligt heta flickvän för er som inte visste. men njut av de sista 3 dagarna innan skolan börjar nu! de ska jag. hare gött. peace love and understanding<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

så ni ÄR tillsammans! grattis :D vad kul!

verkligen glad för er skull!!!! :D:D:D:D:D

(hälsa)

2010-01-04 @ 20:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0