lättförtjänta pengar

go kväll

klockan är alldeles för mycket så ska snart gå och sova. har inte bloggat nu på nästan en vecka för har vart hos farsan och datorn där har damp så blogg.se funkar oftast inte. väldigt irriterande.
på senaste tiden har jag iallafall tagit bilder och jag kan lägga upp på denna dator. så det kommer ett gäng så småning om. specielt från skridsko-åkningen med skolan. mycket trevligt. ska även försöka få fram lite bildbevis åt rickard och emma.

idag har jag hjälp mormor och rensa ur vinden hos hennes sambo bertils föräldrar, som är döda. eller en utav dom är iallafall. mening var att jag och brorsan skulle rensa vinden men först skulle vi skotta och byta däck på bertils bil. jag skotta på en timme lite segt och brorsan hjälpte till att byta däck. däck-bytningen gick åt helvete så efter ett tag sket bertil it så vi stack och käka. sen skulle vi tillbaka och rensa vinden men då va bertil på så dåligt humör så då skulle han åka hem. så jag och brorsan fick 200 spenn var för ingenting sen skjutsa bertil ut mig till gabbi<333 i ekängen. va med henne i ca 2 timmar sen vid 7 så tyckte hennes pappa att hon skulle plugga. en lörda kväll... så då fick ja åka hem. kul. va med carl hampus adrian niklas viktor och koffe sen på kvällen. va hos hampus ett tag sen drog vi hemmåt mig och tittade på dominimo. fast jag sov halva filmen. dom stack precis så nu äre lugnt. imorn ska jag titta snabba cash med min bror och fira louise min låssas mamma. hare gött. peace love and understanding

Kommentarer
Postat av: hitler och eva braun

YES, bevis!

2010-01-25 @ 14:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0