trevlig allahjärtansdag<33

halloj

då vare söndag och alla hjärtans dag då. min första allahjärtansdag någonsin som jag har lyckats ha en flickvän och hon är i sydafrika. riktigt lyckat. så dagen kommer att spenderas med att plugga historia och ha tråkigt. jippieee. än så länge idag har jag leget framför tv:n och tryckt i mig en vanilj bulle.

min dator har haft lite damp så bloggen funkade inte för mig igår. dåligt. men helgen har varit riktigt chill faktiskt. i fredags vart det att chilla hemma hos hampus hela kvällen. skönt efter det otroligt värdelösa kemi-provet vi gjorde på dan. har aldrig skrivit så jävla dåligt på ett prov nånsin.

sen igår. i lördas då var jag på kalas! farsan kusin fyllde 50 så hela släkten var där och firade i hans jättestora två rum och kök. sen träffade jag JD en stund på stan. han hade permiss så va tvungen och träffa han. sen tog han tåget hem vid halv åtta så då drog jag och var lite social med mamma ett tag. sen vid kvart över åtta ungefär började jag röra mig mot lilla anton. stannade till hos oscar på vägen och sa hejdå ordentligt för han åker till USA imorn på simläger och är borta nästan 3 veckor. kommer sakna gubben. sen gick jag då till anton och det vart en chill filmkväll. sen på vägen hem stötte jag på frida och nathalie. nathalie hade kanske inte sin bästa kväll så ätt säga så jag fick typ hjälpa frida att släpa ner nathalie till johannelunds centrum. sen var man hemma strax efter ett och hamnade såklart framför datorn. men nu ska det pluggas. hoppas ni får en trevlig allahjärtansdag!! hare gött. peace love and understandning<3

P.S har bytt låt till kåpan. det blir iris med go go dolls





Kommentarer
Postat av: john

hahahahaha berga vilken jäkel ;)

2010-02-18 @ 22:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0