skola.....

go kväll mina kära läsare.

inte för att jag har särskilt många läsare. men ni som läser denna blogg, ni kan ju känna er riktigt unika. för ni är ganska ensamna om det. iallfall. imorn är det skola. orkar inte. men gabbi kom hem idag :D så då kan man ju inte vara annat än glad. ni får som vanligt ursäkte min dåliga uppdatering.

torsdagen spenderades hemma hos adrian. blev lite film titt, lite snöbollskrig och lite härlig natthumor runt 5 hugget. centralskolan = kärlek

i fredags har det vart fest hos lisa. riktigt kul. tyckte jag. sen vare någon som snodde cider ur min väska. det tycktes inte om. usch usch.

i lördags var jag hemma hela kvällen för moster var på besök. så det blev lite USA-bild visning och melodifestivalen. riktigt trevligt.

idag (söndag) har jag lekt med niklas. eller vi typ. glodde tv och spela tv-spel med bror min. sen stack jag in till stan vid sju och fika med linnea och lisa. som vanligt klagade linnea på min blogg. hon är väldigt elak tycker jag. prata om att åka till liseberg nån gång i maj. det ser man fram emot. men nu ska det tittas på 2012. så hare gött. peace love and understanding<3

Kommentarer
Postat av: kungen

va vare linnea sa?!?

2010-02-28 @ 22:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0