nationella

halloj

kom precis ut ur duschen. ska snart bege mig till teatern.
idag började vi klockan tio. soft som fan. sen hade vi teknik. vi typ glöder ihop saker. sen hade vi lunch och sen nationellt prov. svenska C. skrivuppgift. satt i tre timmar och skrev uppsats. jag skrev 12 sidor om när jag sprang en mil. ganska kul faktiskt. men rätt så segt. man fick ju iallafall ha med sig nåt att äta så det fick bli en kladdkaka och en liter apelsin joucie. lite lagom på tre timmar.

imorn åker Gabbi<3 till sydafrika. kommer saknas väldigt mycket. men hon är ju tillbaks om två veckor. så jag får väl stå ut. sen åker ju jag och bror till USA om typ 7 veckor. det ser man fram emot som fan. tänkte dra en liten bild bomb nu. sen måste jag dra. hare gött. peace love and understanding<3



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0