bejeweled

go kväll

usch och blä säger jag. mår typ dåligt just nu. senaste veckan har jag typ inte gjort nåt enda vettigt förutom dansen i måndags. jag har bara gått till skolan sen gått hem och typ kollat på tv sen gått och lagt mig. inte gjort nåra läxor eller pluggat eller umgåtts med någon. man tänker alltid att jag ska bara ligga framför tv:n en liten stund men sen ringer jag någon men man fastnar där hela dagen.

just nu har jag precis suttit i ca 3 timmar och lyssnat på ebba grön och amanda jenssen och spelat bejeweled blitz. och med tanke på att jag har spelat bejeweled nu i lite mer än tre timmar och att varje omgång är 1 minut så har jag spelat ca 180 gånger idag. känns bara lite nördigt. usch. har en typ längtar efter sommar attack idag också. jag ida och linnea satt och snacka sommarlov på idrotten sen dess har jag bara vart jätte depp och typ bara hatat alla snö! nu ska jag göra nått vettig. eller inte. hare gött. peace love and understanding<3

P.S thomas ketz (tysken som snacka i våran aula idag) var skit intressant. men sämst på svenska



Kommentarer
Postat av: nea (teater)

ebba<3

2010-02-27 @ 15:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0