sjukdom

go kväll

mitt andra inlägg :O känner känner hur bög tankarna börjar krypa fram. sitter nu iallafall framför datorn och tråkar, som jag nu gjort oavbrutet de senaste två dagarna. har suttit lite vid TV:n också faktiskt.  har varit typ "sjuk" och borta från skolan. är typ slemmig i halsen och hostar lite så tog tillfället i akt och stannade hemma. morsan påstår att jag har feber för att jag är varm. tror ja icke! ska iallafall dra och packa nu. ska till farsan som bor på andra sidan skogen. tar hela fyra min att gå.. jobbigt. peace love and understanding<3

Kommentarer
Postat av: niklas

haha samma här man

2009-11-12 @ 09:10:06
Postat av: niklas

sjukt dålig på att uppdatera

2009-11-13 @ 16:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0