party med bror

ikväll hade brorsan fest då. när jag kom hem idag titta han mig pjupt i ögonen och sa typ såhär:
"idag ska jag ha fest. så du sätter dig i källaren och håller käften och kommer inte upp"
så det blev att jag och niklas satt och spela tv-spel i källaren. sen drog niklas upp och ska hämta mjölk ungefär två timmar efter att alla kommit. tyckte han var borta väldigt. sen stormar lite lagom fulla brorsan in och skriker
"kom upp och party nu för fan brorsan!!" så du drog ja upp och där stor redan niklas och veva. så du vart man bjuden på lite dricka och dansa lite. party. alla var ju sten fulla förutom jag och niklas men de va chill. sen drog dom vidare in mot stan vid halv elva typ. niklas drog hem då också. vi är ju så små så vi måste ju sova tidigt. hare gött<3 peace love and understanding


Kommentarer
Postat av: Wictoria

Jag älskar det här inlägget, kan läsa det typ tjugosju gånger i rad (:

2010-01-04 @ 19:00:42
URL: http://mewictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0