kungligt...

gokväll
ganska lugn dag idag. börja klockan tio. hade teknik. sen lunch då och sen idrott. vi har typ dans nu så det är chill. sen So sämst börja med typ samhällsekonomi idag. verkar skit kul. host host. kugga grovt på geografi provet så fett depp men man piggna ju till lite på max hitler imitation där. lucia övning idag också. lussar ju lite här och var nästa vecka. jag carl och niklas går igång vet ni. haha sjukt kul på övningen. "I'm a vampire" " jag dansar" xD aah... fin humor. men sen varte iallafall hem och äta lite och raka huvudet, sen hem till far och så bar det av inmot stan för att gå på magnus betner. sjukt kunglig snubbe asså. lätt sveriges bästa komiker. inte roligaste men han är så jävla klockren så det bara skriker om det! grym. stack ner på stan sen. tomtenatta. lite förr på folk tyckte jag. kan bero på att jag kom lite sent menmen. införskaffade mig en rambo t-shit (skit snygg) och en vit mössa. lite öm i skallen så kunde inte ha mössan på mig. sved ganska ordentligt kan jag säga er. hade tänkt att lägga upp en bild på min otroligt snygga t-shirt men orkar inte det. lägger aldrig upp bilder riktigt dåligt. blir ju en ganska tråkig blogg utan bilder så måste börja lägga upp lite bilder. måste börja fota mer över huvud taget. fotar fan aldrig nu för tin. dåligt! måste stila upp bloggen lite också. hade tänkt att byta lite bakgrunds färg men då kom jag ju å¨att jag måste fixa headern för att det inte ska se för jävligt ut. så det fick bli en annan gång.
men nu blir det föreställningar imorn och hela helgen så kom och titta. info på jippikultur.se hare gött. peace love and understanding<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0