GOD JUL!

då var det julafton :D så jävla nice. har kännts helt overkligt hela dan men nu äre julafton och jag känner mig som ett litet barn. fick en impuls förut och bara springa ut och rulla mig i snön förut, men det såg så kallt ut så jag sket it. vakna vid typ 12 idag. vincent sov hos mig. morsan vart inte jätteglad kanske. jaja. sen varte och städa lite och skotta och grejer. drog in till stan vid tre. vart en fika med gabbi på typ tre timmar. mys<3 sen hem och städa mer och chilla. imorn/idag kommer mormor och så blir det att fira lite med henne och bertil. hare gött. god jul. peace love and understanding<3

Kommentarer
Postat av: Tua

Ojojo! Så det är något med gabbi nu eller? :)

2009-12-26 @ 20:26:04
URL: http://tuaeleonora.blogg.se/
Postat av: Hanna

oooh, gabbi alltså ... :P

2010-01-03 @ 14:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0